A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області

Чому треба розвивати пам'ять? Пам'ять – одна з найважливіших функцій людського мозку. Без неї неможливо усвідомлювати себе, набувати досвід, вчитися т

Фото без опису

ГРАЄМО,ВИВЧАЄМО,РОЗВИВАЄМО

Дидактична гра « Запам’ятай малюнки, скажи на яку фігуру схоже, назви що зайве»

Матеріал:  підібрати картинки з різними предметами так, щоб можно було з 3-х( або більш) предметів назвати зайвий.

Підготувати малюнки з геометричними фігурами які схожі на предмети. Наприклад,   шафа – прямокутник, книга – квадрат.

Завдання  1. дитині пропонувати  розглянути три малюнка(можна додавати потім більш), потім ці малюнки закрити і дитина повинна назвати що бачила.  Для підказки , якщо дитина не згадала,показати фігури на які схожі ці  предмети.    2. Попросити дитину назвати фігури на які схожі предмети.

                       3. Запитати у дитині  «що зайве з предметів і чому?»

 

 

 

 

ГРАЄМО,ВИВЧАЄМО,РОЗВИВАЄМО

Дидактична гра « Запам’ятай малюнки, скажи на яку фігуру схоже, назви що зайве»

Матеріал:  підібрати картинки з різними предметами так, щоб можно було з 3-х( або більш) предметів назвати зайвий.

Підготувати малюнки з геометричними фігурами які схожі на предмети. Наприклад,   шафа – прямокутник, книга – квадрат.

Завдання  1. дитині пропонувати  розглянути три малюнка(можна додавати потім більш), потім ці малюнки закрити і дитина повинна назвати що бачила.  Для підказки , якщо дитина не згадала,показати фігури на які схожі ці  предмети.    2. Попросити дитину назвати фігури на які схожі предмети.

                       3. Запитати у дитині  «що зайве з предметів і чому?»

 

 

 

 

 

                                            

 

 

                                            

 

 

Фото без описуФото без опису

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень