Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану
Дата: 18.09.2022 18:26
Кількість переглядів: 102
З метою забезпечення права осіб з ООП на здобуття освіти КМУ було внесено ряд змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію освітнього процесу.
- Постанова КМУ від 12липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 617 від 22.08.2018, № 983 від 21.10.2020,№ 765 від 21.07.2021,№ 493 від 29.04.2022)
- Постанова КМУ від 30 серпня 2022р. № 979 «Про внесення змін до Постанов КМУ з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти»
- Постанова КМУ від 15.09.2021 « Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах ЗСО»( із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022)
- Постанова КМУ від 10 квітня 2019 № 530 « Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти» (Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ № 769 від 28.07.2021, № 483 від 26.04.2022)
- Лист МОНУ № 1/3710-22 від 28.03.2022 року «про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими потребами в період воєнного стану»
- Лист МОНУ № 1/6435-22 від 15.06.2022року «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»
- Лист МОНУ № 1/9540-22 від 19.08.2022 року « Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти»
- Лист МОНУ № 1/10258-22 від 06.09.2022р. « Про організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.»